כניסה למערכת

הישאר רשום

מחשבון מחירים

סוג מטען
קליטה מיידית מיוחדת

תוצאה
שרותי ניטול ביבוא
שרותי אחסון ביבוא
סה"כ לפני מע"מ
מע"מ 17%
סה"כ לתשלום
ט.ל.ח

מחשבון האתר עומד לשירותכם ולנוחיותכם בלבד גובה החיוב בפועל יהא אך ורק בהתאם לנתוני המטען בפועל על פי חישוב שייערך בעת מתן השירותים ובהתאם לחשבונית שתוצא על ידי החברה.

ישנם מטענים המחוייבים ב-27 ש"ח דמי הרשאה לרש"ת.

סוויספורט נבחרה לחברה הטובה ביותר בשנת 2011

סוויספורט אינטרנשיונל זוכה גם השנה בפרס ITM כחברה הטובה ביותר למתן שירותי קרקע עבור 2011.   

כך הודיע השבוע המכון הנודע לתחבורה וניהול היושב בלונדון, אנגליה. סוויספורט אינטרנשיונל, הספקית המובילה בעולם של שירותי הקרקע במגזר התעופה, זוכה בפרס היוקרתי והבינלאומי זה השנה ה 11 ברציפות.

סוויספורט אינטרנשיונל נבחרה באמצעות סקר שנתי המבוסס על נתונים בתחום התעופה, הלוגיסטיקה והטיפול בשדות התעופה. את הסקר מזמין מידי שנה מכון התחבורה והניהול ITM בלונדון.

הסקר נערך בשנה האחרונה באמצעות סדרה של ראיונות וסקרי כיסוי ספקים, נמלי תעופה, חברות תעופה נוסעים על ידי המכון.

ראשי סוויספורט אינטרנשיונל בציריך הביעו סיפוק רב מהעובדה כי מדובר בפרס הניתן זו השנה האחת עשרה ברציפות, reconfirming אישור על מעמדה המוביל בתחום הטיפול בקרקע. "יחד עם האנשים 33,000 שלנו בכל רחבי העולם, אני גאה באמת לזכות בפרס זה.

זוהי עדות נאמנה למקצועיות של אנשינו ברחבי העולם ", אמר פייר אוטנגארד נשיא ומנכ"ל קבוצת סוויספורט. " אנו רואים בפרס הבחנה למחויבות שלנו למקד ולשמור על הצרכים והדרישות של כל הלקוחות ובעלי העניין" במהלך 2010 השיגה סוויספורט מספר אבני דרך הכוללות פרוייקט תפעול מרכזי במינכן גרמניה, וזכתה בתארים חשובים: Best Cargo Handling Company 2010, ונותן השירות הטוב ביותר בדרום אפריקה בתחום המטענים לשנת 2011. כמו כן החברה השיגה מספר חוזים חדשים ארוכי טווח למתן שירותי קרקע ושירותי מטענים של חברות נוספות.

הנהלת סוויספורט אינטרנשיונל הביעה אופטימיות לגבי המשך הצמיחה ב 2011 מעל הממוצע של החברה כולה. סוויספורט אינטרנשיונל בע"מ מספקת שירותי קרקע עבור כ -100 מיליון נוסעים ו -3.2 מיליון טון מטען בשנה האחרונה.

סוויספורט אינטרנשיונל מעסיקה ברחבי כ - 33.000 אנשים. סוויספורט פועלת ב 185 תחנות שירות ב 37 מדינות ברחבי הגלובוס.

ההכנסות התפעוליות של סוויס פורט אינטרנשיונל בשנת 2010 עמדו על סך של מיליארד ו 740 מיליון פרנק שוויצרי.

  שלח