כניסה למערכת

הישאר רשום

מחשבון מחירים

סוג מטען
קליטה מיידית מיוחדת

תוצאה
שרותי ניטול ביבוא
שרותי אחסון ביבוא
סה"כ לפני מע"מ
מע"מ 17%
סה"כ לתשלום
ט.ל.ח

מחשבון האתר עומד לשירותכם ולנוחיותכם בלבד גובה החיוב בפועל יהא אך ורק בהתאם לנתוני המטען בפועל על פי חישוב שייערך בעת מתן השירותים ובהתאם לחשבונית שתוצא על ידי החברה.

ישנם מטענים המחוייבים ב-27 ש"ח דמי הרשאה לרש"ת.

סוויספורט העולמית

חברת סוויספורט העולמית, המובילה הגלובלית בתחום שירותי הקרקע לענף התעופה, רשמה עלייה של 7% בהכנסותיה ב-2011 לסכום של 1.7 מיליארד פרנק שוויצרי. הגידול בפעילות הושג באופן אורגני לחלוטין, ובאורח ניכר מעל שיעור הצמיחה בשווקים בהן פועלת סוויספורט ומעל הגידול בפעילות הענף כולו.

Per H. Utnegaard מנכ"ל ונשיא סוויספורט אינטרנשיונל, אמר כי התוצאות מעודדות מאד, בהתחשב בסביבה הכלכלית הגלובלית בשנה החולפת. לדבריו, הגידול בהכנסות הוא פועל יוצא של חוזים חדשים ומחודשים שאיפשרו לחברה להגדיל את נתח השוק שלה. "הביצועים החזקים של סוויספורט תחת תנאי שוק מאתגרים מוכיחים את עמידות המודל העסקי ועוצמת האסטרטגיה שלנו", הוא ציין.

במהלך שנת 2011 השיגה סוויספורט חוזה שש שנתי לטיפול במטוסי לופטהנזה בנמל התעופה במינכן וארבעה רישיונות לשירותי קרקע בנמל התעופה בבריסל. החברה גם החלה להעניק שירותי מטענים בנמל התעופה נאריטה בטוקיו והשיגה חוזה חמש-שנתי לשירותי הקרקע של חברת פינאייר בנמל התעופה הלסינקי. בתחילת השנה הושלמה מכירת סוויספורט לחברת ההשקעות האירופית PAI פרטנרס תמורת 695 מיליון יורו.

סוויספורט מעניקה שירותי קרקע ל-100 מיליון נוסעים ומטפלת ב-3.2 מיליון טון מטען בשנה. החברה מפעילה 98 מסופים עם שטח מצטבר של 360 אלף מ"ר, ומשרתת כ-650 לקוחות בענף התעופה. החברה מעסיקה -35 אלף עובדים ומפעילה 177 תחנות ב-36 מדינות ברחבי העולם.

  שלח