כניסה למערכת

הישאר רשום

מחשבון מחירים

סוג מטען
קליטה מיידית מיוחדת

תוצאה
שרותי ניטול ביבוא
שרותי אחסון ביבוא
סה"כ לפני מע"מ
מע"מ 17%
סה"כ לתשלום
ט.ל.ח

מחשבון האתר עומד לשירותכם ולנוחיותכם בלבד גובה החיוב בפועל יהא אך ורק בהתאם לנתוני המטען בפועל על פי חישוב שייערך בעת מתן השירותים ובהתאם לחשבונית שתוצא על ידי החברה.

ישנם מטענים המחוייבים ב-27 ש"ח דמי הרשאה לרש"ת.

איתור חשבוניות באתר סוויספורט

הנדון: הסבר בנושא איתור חשבוניות באתר סוויספורט
 
 
מצ"ב מספר דרכים על מנת לאתר חשבוניות באתר סוויספורט:
 
1.      עפ"י שטר מטען
 
נכנסים עם שם משתמש וסיסמא > בדף הראשי ישנו חלק מצד ימין שנקרא "מעקב אחר מטענים " מסננים עפ"י יבוא / יצוא > מזינים שטר מטען עם קידומת ( אם יש פנימי אז כמובן להזין גם פנימי בדיוק כמו שהוא קלוט בסוויספורט )> חפש > על המסך יוצג שטר המטען שבסופו מופיע ריבוע אדום עם הסימן פלוס > בעת לחיצה על הפלוס יפתחו פרטים על שטר המטען ובנוסף חשבוניות הקשורות לשטר המטען .
החשבוניות יופיעו שם במידה ואתם שחררתם את המשלוח בלבד
  •  אם לא אתם שחררתם את המטען והנכם המשלחים ומעוניינים בחשבונית של פקודת מסירה יש לאתר את החשבוניות בדרך הבאה (עפ"י מספר חשבוניות /שטר מטען
2.      עפ"י מספר חשבונית/ שטר מטען
  •          עפ"י מספר חשבונית : נכנסים עם שם משתמש וסיסמא > נכנסים לאזור האישי (נמצא מתחת לשם המשתמש) > החשבוניות שלי > מסננים עפ"י יבוא / יצוא > מזינים מספר חשבונית (חשבונית מורכבת מ 9 ספרות ) , אם מופיע רק חמש ספרות יש להזין לפני את הספרות 1800 / אם מדובר בשש ספרות אז יש להזין 180 בהתחלה וכך הלאה . (שתי הספרות הראשונות הן השנה של החשבונית שיצאה ומשלימים עם אפסים בין מספר החשבונית שקיבלתם לספרות הראשונות עד להשלמה של 9 ספרות סה"כ ).
  •         עפ"י שטר מטען  : נכנסים עם שם משתמש וסיסמא > נכנסים לאזור האישי (נמצא מתחת לשם המשתמש) > החשבוניות שלי > מסננים עפ"י יבוא / יצוא > אם מדובר בשטר מטען ישיר להזין עם קידומת , אם מדובר בשטר מטען פנימי יש להזין רק את הפנימי (בדיוק כפי שנקלט בסוויספורט ).   
 
באם נתקלתם בבעיה ואינכם רואים את החשבונית באתר bשמח לעזור.
 
בתודה,
שרות הלקוחות
סוויספורט ישראל

 

 

 

 

  שלח